کلاس فیزیک

مرجع تخصصی کتب و جزوات فیزیک ویژه دانش آموزان /داوطلبین کنکور سراسری/دانشجویان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری فیزیک

کلاس فیزیک

مرجع تخصصی کتب و جزوات فیزیک ویژه دانش آموزان /داوطلبین کنکور سراسری/دانشجویان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری فیزیک

جزوه فیزیک یازدهم رشته تجربی

در این پست جزوه ی بسیار عالی فیزیک  از استاد انصاری تبار ویژه دانش آموزان رشته تجربی قرار داده ام .

امیدوارم مورد استفاده  همه ی دانش آموزان قرار بگیرد.



برای دانلود به ادامه مطلب بروید.


 

 


 


با کلیک برروی تصویر زیر در کانال تلگرام ما عضو شوید و از اخرین مطالب ارسالی استفاده کنید


توضیح تصویر

نام :جزوه فیزیک
پایه یازدهم
رشته تجربی - انصاری تبار
فرمت:PDF
تعداد صفحات:---
دانلود:فصل اول (الکتریسیته ی ساکن)
فصل دوم (جریان الکتریکی)
فصل سوم ( مغناطیس)

نظرات 12 + ارسال نظر
منیره دوشنبه 9 بهمن 1402 ساعت 18:55

سلام عالی بود
منم قسمت مغناطیس رو میخام نمیلینم

سلام
توی ویرایش دانلود فصل سوم هست

دکتر اینده جمعه 6 آبان 1401 ساعت 13:46

سلام بر دوازدهم هم خواهشا بزارید!

Negar یکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت 14:10

سلام..من جزوه فیزیک ۱۲ام رو میخوام.. ولی تو وبسایت‌تون نیست.. میشه بارگذاریش کنید لطفا..سپاس

امیدی جمعه 14 آبان 1400 ساعت 18:08

سلام ببخشید دبیر ما از این جزوه استفاده میکنه و من میخوام داشته باشمش و دانلودش کردم ولی مثل مال دبیرمون انیمیشن ها و تعداد صفحات و جواب کامل تمرین ها وجود نداره
ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام شاید فایل کامل تری ازش رو از خود نویسنده خریداری کردن

عباس دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 10:04

سلام میشه فصل ۴ فیزیک انصاری تبار رو کی میزارین با تشکر

سلام . این جزوه تجربی هست . که فقط سه فصل دارند

احمد دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 20:21

سلام فصل ۳ رو من پیدا نمیکنم ممنون میشم راهنمایی کنید فصل ۳ فیزیک یازدهم

داخل جدول دانلود هست

غزل.. چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 01:09

سلام ،ببخشید چرا من فصل سه رو پیدا نمیکنم .
اگر هنوز نیومده پس چرا معلم من دارتش اما من داخل سایتا ندیدمش!؟

قرار داده شد

yas پنج‌شنبه 22 اسفند 1398 ساعت 19:57

سلام
خیلی عالی میشه بگین کی فصل ۳ رو هم اماده می کنین ?

عاطفه پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 15:28

سلام
ممنون بابت فصل اول و دوم
فصل 3 کی اماده میشه؟
خیلی بهش نیاز داریم

بازم تشکر ازتون

سلام ... به زودی قرارداده می شود

fatemeh شنبه 18 آذر 1396 ساعت 11:10

عاوووووولیییییی
خداخیرتون بده

خواهش میکنم
موفق باشید

مهین یکشنبه 5 آذر 1396 ساعت 16:13

با تشکر
خیلی عالی بود
ان شاء الله موفق باشید...

موفق باشید ...

علیرضا چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 00:23

واقعا عالی بود ممنون از سایت خیلی خوبتون
نمیدونید فصل های بعد یازدهم کی میاد؟
بازم میگم خیلی مفید بود خدا خیرتون بده

سلام
ممنون از کامنتتون
ادامه جزوه به محض اینکه توسط استاد انصاری تبار منتشر بشه برروی وبلاگ و کانال قرار میدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد