کلاس فیزیک

مرجع تخصصی کتب و جزوات فیزیک ویژه دانش آموزان /داوطلبین کنکور سراسری/دانشجویان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری فیزیک

کلاس فیزیک

مرجع تخصصی کتب و جزوات فیزیک ویژه دانش آموزان /داوطلبین کنکور سراسری/دانشجویان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری فیزیک

دانلود حل المسائل فارسی کتاب روش های ریاضی در فیزیک آرفکن

کتاب ریاضی فیزیک آرفکن کتاب مناسب جهت مرجع درس روش های ریاضی در اپتیک (3 واحد) از دروس اصلی کارشناسی مهندسی اپتیک و لیزر و نیز درس روش های ریاضی در فیزیک می باشد.

در این پست حل تمرین های این کتاب را به زبان فارسی و با فرمت PDF قرار داده ام.



برای دانلود به ادامه مطلب بروید.


 

 


توضیح تصویر

نام :دانلود حل المسائل فارسی
 کتاب  روش های ریاضی در فیزیک آرفکن
فرمت:PDF
تعداد صفحات:234
دانلود:اینجا کلیک کنید


نظرات 6 + ارسال نظر
Mohsen balochi جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 00:36

ببخشید من جلد دوم روش های ریاضی در فیزیک رو خیلی فوری لازم دارم باید به کجا مراجعه کنم؟؟؟؟فوری فوری فوری

Adllan پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 17:59

سلام حل المسائل فارسی کتاب روشهای ریاضی در فیزیک جلد 2 و 3 رو هم قرار میتونید بدید.. پرداختی هم باشه مشکلی نیست.. نیازشون دارم

سلام به کانال ما مراجعه بفرمایید

حامد دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت 00:59

من به حل مسایل ریاضی فیزیک یک نیاز دارم

در سایت موجود می باشد

علی جمعه 25 مهر 1399 ساعت 01:20

حق مترجم پایمال نمیشه اینجوری؟ من سر این قضیه یکم میترسم چون بالاخره حق الناسه..

الهه شنبه 11 اسفند 1397 ساعت 20:00

پاسخنامه ی آرفکن ۲ رو نداره سایت؟؟؟

سلام فعلا نه

اقدس سهیلی یکشنبه 27 اسفند 1396 ساعت 02:01

حل المسایل ریاضی در فیزیک آرفکن جلد اول

همین حل شامل همش میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد