کلاس فیزیک

مرجع تخصصی کتب و جزوات فیزیک ویژه دانش آموزان /داوطلبین کنکور سراسری/دانشجویان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری فیزیک

کلاس فیزیک

مرجع تخصصی کتب و جزوات فیزیک ویژه دانش آموزان /داوطلبین کنکور سراسری/دانشجویان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری فیزیک

دانلود جزوه الکترودینامیک مطلوب

جزوه درس الکترودینامیک از دکتر مطلوب (از اساتید دانشگاه شهید باهنر کرمان) که به طور کامل و بسیار عالی به ارائه مباحث مطرح در این واحد درسی با استفاده از کتاب الکترودینامیک جکسون پرداخته اند را میتوانید.

+ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.




 

 
نام :جزوه
دست نویس الکترودینامیک
PDF293
قیمت خرید:16000 تومان
لینک خرید:برای خرید کلیک کنید



برروی تصویر کلیک کنید

توضیح تصویر
 توجه:  - پس از پرداخت لینک دانلود در اختیارتان قرار می گیرد:

               - در هنگام پرداخت مشخصات و ایمیل خود را بطور صحیح پرداخت نمایید.

               - شماره تراکنش را برای پیگیری های بعدی نزد خود نگهدارید.

               - ایمیل پشتیبانی  soleimani.milad1993@gmail.com


نظرات 6 + ارسال نظر
soraya یکشنبه 13 شهریور 1401 ساعت 19:31

دوستان با خیال راحت جزوه رو تهیه کنید. هم خیلی به درد بخوره و هم کلاهبرداری نیس. قیمتشم از بقیه سایتها مناسبتره. هر مشکلی هم پیش اومد اسرع وقت تو ایمیل جواب میدن

محسن خلیلی شنبه 24 آبان 1399 ساعت 10:23

سلام من پول رو پرداخت کردم لینک نیومد چیکار کنم؟

سلام خدمت شما با ایمیلی که قرار داده شده تماس بگیرید

Fat! چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 16:53

سلام..من هزینه رو پرداخت کردم ولی لینک دانلود برام نیومد!چیکار باید کنم الان؟

سلام ایمیل بزنید و مشخصات تراکنشتون رو بفرستید

فیزیک سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 10:27

من اصل این جزوه رو از جایی دانلود کردم ولی فقط ۳۰ صفحه اولش بود! امکانش هست بجای کپی جزوات اصلش رو قرار بدید؟!

سلام این جزوه کامل هستش

محمد پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 17:56

اگه میشه یکم واضح تر باشه در باره فرمول بیشتر اطلاعات تشریحی بدهید مرسی عالی بود

سلام جزوه رو بنده ننوشتم ... جزوه هایی که به دستم میرسه و از نظر محتوایی به درد بخور هستن رو برای دوستان قرار میدم

عشقی جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 00:06

سلام
واقعا وبلاگتون عالیه....
بسیاری از دوستان دیگه نیاز ندارن منتطر بمونن تا جزوه دختراا اماده شه...

سلام
ممنونم از نظر لطفتون
و ان شاالله اون دوستان بتونن خودشون صادر کننده جزوه باشن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد