کلاس فیزیک

مرجع تخصصی کتب و جزوات فیزیک ویژه دانش آموزان /داوطلبین کنکور سراسری/دانشجویان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری فیزیک

کلاس فیزیک

مرجع تخصصی کتب و جزوات فیزیک ویژه دانش آموزان /داوطلبین کنکور سراسری/دانشجویان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری فیزیک

دانلود کتاب فارسی الکترومفناطیس ریتس-میلفورد

  در این مطلب کتاب "الکترومغناطیس ریتس-میلفورد" را برای دانلود قرار دادم.این درس از دروس تخصصی و بسیار مهم دوره ی کارشناسی رشته های فیزیک و مهندسی برق می باشد.در سرفصل دوره ی کارشناسی فیزیک این کتاب تحت عنوان الکترومغناطیس 1 و 2 تدریس می شود.از این رو که این کتاب از اهمیت خاصی برخوردار است ، آن را بصورت PDF  فارسی برای دانلود علاقه مندان قرار داده ام.


برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



برروی تصویر کلیک کنید

توضیح تصویر
نام :کتاب الکترومغناطیس ریتس-میلفورد(ترجمه فارسی)
فرمت:PDF
تعداد صفحات:616
دانلود:اینجا کلیک کنید

نظرات 10 + ارسال نظر
Zahra دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ساعت 14:17

Sundj

Zahra دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ساعت 14:15

دانلود کتاب فارسی الکترومغناطیس نایفه

شاهد چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 08:32

ممنون بابت کتاب

خواهش میکنم... موفق باشید

nm شنبه 7 اسفند 1395 ساعت 08:32

سلام ایا نویسنده کتاب از اینکه کتابشون دانلود بشه رضایت دارن؟

با سلام
بنده پیگیری کردم و متوجه شدم این کتاب چندین ساله دیگه چاپ نمیشه از این انتشارات...و مشکلی نداره

محمد جمعه 10 دی 1395 ساعت 12:46

سلام.من دانشجوی رشته فیزیک ترم پنج هستم.اما تا اینجا میتونم بگم هیچی از فیزیک متوجه نشدم ولی نمیخوامم تغییر رشته بدم.واقعا نیاز ب کمک دارم

به این آی دی تویه تلگرام میتونید پیام بدید در خدمت هستم
soleimani_pht

علی شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 11:50

نه، این که گذاشته اید ویرایش سوم از کتاب ریتس میلفورد و کریستی است، در جستجوی ویرایش چهارم هستم، هالیدی هم دو کتاب دارد یکی فیزیک و دیگری مبانی فیزیک که کتاب مبانی فیزیک را دارم اما در جستجوی کتاب فیزیک هستم، به نظر من کتاب بهتریست.کتاب مبانی فیزیک به ویرایش نهم و دهم رسیده اما آخرین ویرایش کتاب فیزیک ویراست پنجم است.من در جستجوی این کتاب ها هستم:
http://www.amazon.com/gp/product/0471320579/ref=pd_lpo_sbs_dp_ss_1?pf_rd_p=1944687522&pf_rd_s=lpo-top-stripe-1&pf_rd_t=201&pf_rd_i=0471401943&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=0NVCTHTGFB9KP59EFY47
و
http://www.amazon.com/Foundations-Electromagnetic-Theory-John-Reitz/dp/0321581741

با سلام دوست عزیز بنده هم در سوال قبلی عرض کردم دو نوع کتاب فیزیک داریم که نویسنده های نهاییش فرق داره هرچند همش به اسم فیزیک هالیدی میباشد
یکی مبانی فیزیک که نویسنده هاش: هالیدی ، زرنیک ، واکر
و یکی فیزیک نویسنده :هالیدی،رزنیک ،کرین(که نظر شما همین کتابه) البته همین اقای کرین یه کتاب نوشتن در زمینه فیزیک جدید که نباید اشتباه بگیرید
در مورد کتاب الکترومغناطیس میلفورد هم باید بگم آره اینی که روی وب گذاشتم ویرایش 3 میباشد وگرنه نمیشد گذاشتش

علی جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 14:08

آیا ویرایش چهارم کتاب را هم دارید(ایران یا انگلیسی قرقی ندارد)؟ کتاب فیزیک هالیدی را چطور؟ چون در اینترنت کتاب مبانی قیزیک هالیدی هست اما فیزیک هالیدی کامل نیافته ام

با سلام این کتابی الکترومغناطیس ویراست چهار
و در مورد کتاب هالیدی باید بگم که کتاب هالیدی که تدریس میشه و پایه فیزیکش قویتره و‌ مسائل کاربردی و تنوعش بیشتره کتاب هالیدی،رزنیک،واکر که چون استارتش با هالیدی بوده به اسم هالیدی و هرسال آپدیت میشه،این کتاب فیزیک قویتری داره و تعداد تمریناتش فوق العاده زیاده
اما یه کتاب هالیدی دیگه هم هست که مثل قبلی مبانی فیزیک نیست که بهش میگن فیزیک پایه کِرِین که اینم همون هالیدیه که آقای کرین با قلم خودش تکمیلش کرده ،بیشتر رشته های مهندسی میخوننش و تعداد تمریناتش کمتره
در حال حاضر اگر دقت کنین این وبلاگ آپدیت نمیشه ،چون بعلت مسائل درسی نرسیدم آپدیت کنم مطالب رو اما به زودی ،این وبلاگم هرروز آپدیت میشه
امیدوارم توضیحاتم بتونه کمکتون کنه

حمید جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 09:34

دمت جیزززز.ممنون ازت
کاش پاسخ مسائل فصل یازده و 12وسیزده رو هم میذاشتی که ما بتونیم تو میانترم راحتتر تغلب کنیم.بازم مرسی

محمد جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 15:51

سلام واقعا دستت طلا

سلام ، ممنون از بازدیدتون

هدی سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 22:37

ممنون به خاطر گذاشتن این کتاب

خواهش می کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد